Dagen i dag

 
Trött, väldigt trött, känner mig väldigt välanvänd, överkörd och helt slut på.
Tänk att det kan vara så jobbigt att bara typ sitta...
Nå väl, ingen kan beskylla mig att fejka sjukdom för att lura åt mig miljoner från försäkringskassan.
 
Tänk så skönt det vore om jag vaknade en morgon å kände mig pigg, utan värk eller bråkig mage.
 
Om jag orkar under morgondagen finns det en del måsten jag måste fixa... en del går att skjuta upp, andra borde vara gjorda redan igår typ.
 
Nu är det strax tack å go'natt.
Kommentarer
Postat av: Ting och Tankar

Haha miljoner från f-kassan?? Sååååå bra sjukersättning kommer man aldrig att få.
Kramiz och hoppas dagen idag är bättre.

2012-08-11 @ 11:18:55
URL: http://tingochtankar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0