teori & tanke ang magen

funderar på om det kan vara så att jag tack vare LCHF orkade med helgen på ett mycket bättre sätt än vad jag brukar göra när det blir för mycket runt omkring,
eftersom min mage för tillfället håller sig relativt lugn och stilla,
Elin noterade i dag när hon stod med armarna runt mig och huvudet mot min mage att min mage var tyst, inget buller eller skvalpande
visst kan det bero på noll gluten,
lika gärna som ytterst lite kolhydrater,
vad vet jag och egentligen spelar det ingen roll vad det än beror på,
jag tacksam så länge jag slipper en bråkig irriterad mage och att vara akut toa-beroende mer eller mindre var och varannan dag,
livet är trots allt enklare när magen är lugn,
 
Kommentarer
Postat av: Ting och Tankar

Jo, magbuller vet jag ju hör till kolit, lille A reagerar ibland och tror att det är en bil som åker förbi ute ;)))
Kramiz

2012-08-11 @ 11:21:26
URL: http://tingochtankar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0