Har mått relativt hyfsat... men nu Nej

Har under denna första vecka med LCHF mått hyfsat, när det gäller min bråkiga och irriterade mage alltså... men nu NEJ, fy faan säger jag bara... mår helt jävla skit och har ingen annan än mig själv att skylla.
Är huvudet dumt får kroppen lida.
 
 
Först skriver jag ett inlägg om att det troligen är gluten som är den stora boven när det gäller min mage och min eviga magsjuka... sen kort efter så gör jag varma mackor till J & Elin till lunch, klämmackor... så vad tror Ni? Jo men ja visst... dum som jag tydligen är... så äter även jag en himla god klämmacka och vadå jo självklart får jag efter en kort stund världens magknip, sedan är det akut toa-beroende resten av dan. Skitskoj!!
 
 
Alltså vad är det för jävla fel på mig som tydligen inte lär mig av mina misstag.
 
 
Nå ja, jag vet då nån som kommer att hålla sig från gluten & bröd en lång tid här framöver, det är ju lätt att fortsätta med LCHF eftersom det ger lindring till min eländiga mage.
 
 
Som jag sa till mamma, jag får väl tänka positivt, jag går väl förhoppningsvis ner i vikt genom denna tarmtömning...
 
 
Kommentarer
Postat av: Ting och Tankar

Nu fungerar länken ;)
Kramis påre ♥

2012-07-31 @ 12:22:06
URL: http://tingochtankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0