noterat & tänkt

 
 
det har varit en otrolig helg på många vis, en helt underbar helg, väldigt jobbig ja visst absolut, men så positiv och trevlig ändå
 
det bästa tror jag är att ingen ställde krav eller måsten, ingen tyckte att jag gjorde fel och borde göra på annat vis, jag slapp känna att det fanns outtalade måsten & krav, ingen som var sur eller irriterad pga det jag gjorde/inte gjorde
 
trött, ja visst
värk, ja absolut
känner mig otroligt välanvänd
att vara social dagarna fyra tar energi
 
som alltid, av någon anledning, när det blir lugnt och vi är hemma blir min mage helt upprörd, bråkig, irriterad och det blir akut toa-beroende, jag tror det har med att jag slappnar av, inte längre skärper till mig och är spänd
 
 
 
under dessa två första LCHF veckor har jag minskat 3kg
 
eftersom jag trodde jag var nästan 2cm längre än vad jag är blir tidigare BMI uträkning fel
 
men 3kg minus är viktnedgång oavsett hur lång eller kort jag är
 
 
blev faktiskt förvånad att jag minskat i vikt trots denna turbolenta avslutning av vecka 2
har ju vid två tillfällen ätit tårta, har ätit 70& choklad
 
 
Jag äter LCHF på mitt vis
inte i första hand för viktminskning
utan för att eventuellt må lite bättre
Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag håller tummarna att du hittar en kost och kombination som får just DIG att må bra <3 KRAM!

2012-08-08 @ 14:37:17
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0