Lite kort uppdatering

Inte helt klokt, men minus 4 cm har min mage minskat, alltså "tjockmagen" på denna lite dryga vecka med LCHF, det är ju precis vad jag sagt jämt, jag blir uppsväld och blir storleken större från morgon till kväll.
Tro om det beror på gluten eller nått annat...
 
Trött som faan och även i dag är min mage orolig efter gårdagens magtrubbel.
 
Är inte hungrig men har trots detta petat i mig lite, tror inte det är bra med svält och dessutom kan jag inte svälja mina nödvändiga tabletter (medicin) utan något att äta.
 
Dricker mycket te, kaffe & citronvatten.
Kommentarer
Postat av: cajsa

Härligt 4cm inte dåligt.Själv har jag gått upp 6kg sen april ifjol = (.Jonas kom hem med en våg den fulingen.Nu ska dom kilona bort så jag hoppas att jag lyckas hålla mot suget och orkar kämpa på.Har tänkt börja imorgon alltför många dagar nu.Kollade viktklubb och med deras hjälp skulle jag gå ner 5kg till 4/9.Tänkte att då försöker jag det själv och har det som delmål 1.Lyckas jag inte kanske jag går med i viktklubb sen då.Tänker dock försöka hålla mig mera mot Gi hållet,svårt med LCHF då jag börjar jobba och ska ha ped lunch.Vi kan kanske stötta varandra?

2012-08-01 @ 15:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0